Jet legs - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu Jet legs - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu

Jet legs

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 April 2015 | Australië, Magnetic Island

We zijn in Austraaaaaalie!!

Sheryn dacht nog dat het 1 april was en vond het grappig om haar paspoort nummer verkeerd over te nemen op het aanvraagformulier voor het visum (not funny), zodat ze al niet kon inchecken op Schiphol. So the adventure (or you can call it stupidity) begins...
Ik daarentegen kwam de douane niet door ivm wapenbezit (ik wilde een schaar meenemen voor het geval Sheryn vervelend werd). Maaaaar eind goed al goed, Sheryn kreeg d'r visum en ik m'n schaar (kon ik toch nog die dode punten van d'r haar af knippen).

Na 3 goeie maar vermoeiende vluchten zijn we aangekomen op het mooie Magnetic Island!
Ik heb 3 vluchten knockie gelegen en Sheryn besloot uiteindelijk aan de zuip te gaan zodat ze toch nog kon slapen (1 slok was genoeg, watje).
Op het vliegveld van Townsville zijn we opgehaald door Bert en Mieke en werden we ontvangen als 2 royalty's :)
Wij uit ons koude kikkerlandje, natuurlijk in onze joggingpakken en hoodie, gingen bijna K.O. door de gloeiend hete zon.
Daarna richting de ferry gereden voor de oversteek naar "Maggie". Aangekomen in het paradijsje van Bert en Mieke kwamen we erachter wat jet "legs" zijn OH MY GOD. Alsof heel het eiland beweegt, duizelig, misselijk en slap (dit is geen beschrijving van Sheryn maar de jet legs).

Allebei meteen gedoucht en we werden weer een beetje menselijk (voor zover Sheryn dat dan kan zijn). En ja, deze hele trip gaat zo flauw worden hahaha.
Nog kennisgemaakt met 2 neven van Mieke, zij waren benieuwd naar Jut en Jul uit NL incl. Jet leggers ( ze waren binnen 5 min weer weg).

Inmiddels is het hier 19.25, kei donker en voelen we ons niet top fit. Maar we zijn hier in goede handen waarvoor dank!

PS we zijn nog geen enge beesten tegengekomen maar Sheryn's gegil ging door merg en been toen ze op een tuinslang stapte....

Foto's volgen van alles behalve ons want we zien er nog steeds uit als 2 zombies.

C' ya!

• 06 April 2015 - 11:35

Alex:

Leuk geschreven! Veel plezier zusje en nichie!!!!

• 06 April 2015 - 12:52

Laura:

Leuk verhaal lau! Ben benieuwd naar al jullie avonturen!!

• 06 April 2015 - 13:45

Mam:

haha, leuk verhaal.
    hoop dat jullie een beetje bijgekomen zijn. Veel plezier.

• 06 April 2015 - 14:07

Pap:

Ik kijk nu al uit naar je volgende reisverslag(en). Deze was erg leuk, veel plezier xxx

• 06 April 2015 - 15:20

Vincent :

Yes Laura! Prachtig geschreven. Heel veel plezier!

• 06 April 2015 - 15:33

Nick:

Hahaha mooi stuk.. Ben benieuwd naar de rest.... Lekker bijkomen en dan lekker genieten! X

• 06 April 2015 - 20:00

Sandra:

Gezellige site, ga zo door......

• 06 April 2015 - 22:15

Maximw: