Island fever - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu Island fever - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu

Island fever

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 April 2015 | Australië, Magnetic Island

Hi mates!
Nadat we gisteravond nog gezellig hebben geskypet en gefacetimed met de Fam hebben we weer bijna het klokje rond geslapen, oke Sheryn voelt zich in deze niet aangesproken...
Owja en gisteravond de eerste kangoeroe gespot in de tuin!

Vanmorgen fris en fruitig opgestaan om het eiland te gaan verkennen. OMG wat een paradijsje is dit zeg!
Eerst naar Horseshoe bay gereden waar je verschillende watersportactiviteiten kunt doen, meteen geregeld dat we as vrijdag 3,5 uur gaan touren met de jetski rondom het eiland.
Daarna naar de volgende baai gereden, Picnic Bay. Hier was het zo rustig dat we het hele strandje voor ons zelf hadden, heerlijk! Net als op Horseshoe bay is hier een stuk in de zee afgezet om te zwemmen ivm de stingrays en kwallen (nee ik heb het weer niet over Sheryn maar over de kwallen in het water)

Verder gereden naar de horseranch om te informeren naar de strandritten, hier wordt ook echt gezwommen met de paarden in de zee. Dit wil ik wel eens uitproberen aangezien ik mijn eigen bos pony 100x lief en aardig moet toe schreeuwen om onderhand eindelijk eens die zee in te lopen en te overtuigen dat die golven echt niet bijten...

Savonds nog een duik genomen in het zwembad van de buurman en een heerlijk bordje Indofood gegeten klaargemaakt door Masterchef Bert!

Vrijdagavond gaan we nog naar een Fullmoon party op het eiland en zaterdag willen we beginnen aan onze trip richting eindbestemming Sydney!

Al met al een super dagje gehad en nu kan ik weer elk moment in slaap vallen, thx pap, heb ik het toch niet van een vreemde ;)

Dikke kus Laura en Sheryn

  • 07 April 2015 - 13:59

    Vera:

    De bospony was weer lief vandaag hoor! Ben benieuwd naar de zeepaardjes! Nog geen koala's gespot tijdens je wandelingen? Ik daar wel een paar bij het fort! Have fun!

  • 07 April 2015 - 14:12

    Angelique :

    Wat kan jij leuk je verhaal vertellen!! Heel veel plezier en geniet er goed van. Ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Gr. Angelique

  • 07 April 2015 - 14:22

    Chahid:

    Die zien we nooit meer teeeeeeeruggggg ;-)


  • 07 April 2015 - 15:49

    Rianne:

    Klinkt allemaal goed danes!!
    Veel plezier nog en keep us posted!

  • 07 April 2015 - 17:30

    Margot:

    Oooooo jaloers!!! Maar ben blij dat jullie het nu al zo goed naar jullie zin hebben

  • 07 April 2015 - 20:27

    Sandra Oosterhof:

    He meiden, ik geniet net zo als jullie daar van al die mooie verhalen!
    Maar heb wel SPIJT SPIJT SPIJT, was ik maar meegegaan !

  • 08 April 2015 - 00:23

    Jill:

    Leuke verhalen! Ik ben benieuwd naar al jullie avonturen en foto's! Have fun! xx

  • 08 April 2015 - 12:19

    Thuur:

    Mooi zeg om op afstand jullie expeditie te volgen. Kan al niet meer wachten op t vervolg. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Laura

Actief sinds 02 April 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3292

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

04 April 2015 - 01 Mei 2015

Australie

Landen bezocht: