Jetski legs - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu Jetski legs - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu

Jetski legs

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 April 2015 | Australië, Magnetic Island

Olaa,
Inmiddels in ons bed om morgen vroeg op te staan om naar onze volgende stop te vertrekken. Genieten van deze laatste nacht op het eiland want de komende nachten liggen we mssn niet alleen in bed maar samen met de beruchte bed bugs...sheryn ziet ze nu al vliegen.

Anyway, wat hebben we nog allemaal gedaan de afgelopen dagen! Vrijdagochtend zijn we met de paarden gaan zwemmen. Sheryn mocht op Jack en ik kreeg Kitaboy toegewezen, OMG bijna 2x zo groot als mijn ponyke. Ik denk dat we allebei morgen nog spierpijn hebben. We hebben halfuurtje door de Bush Bush gereden en uiteindelijk op het strand hebben we de paarden afgezadeld en mochten we zonder zadel de zee in. Heel bijzonder!De paarden liepen zo het water in en vonden het volgens mij net zo verfrissend als dat het voor ons was, super leuk!

Savonds zijn we naar de Fullmoon party gegaan. Was een leuk feestje om mee te maken maar helaas moesten we de volgende ochtend nuchter zijn om de jetski Tour te doen dus die flessen vodka hebben we deze keer maar achterwege gelaten.

De volgende ochtend de jetski Tour! 1,5 uur de open zee op geweest en verschillende verstopte strandjes gezien waar je met de auto niet kan komen. Heel gaaf om te doen en ook best eng als op sommige stukken de zee nogal ruig wordt! We hebben verschillende schildpadden gezien en op de terugweg zelfs een dolfijn met d'r baby, zo mooi!!

Wij zijn kapot van alle indrukken en ik voel de zee nog in m'n benen, Lekker slapen!xx

• 11 April 2015 - 18:50

Rianne :

Super leuk wat jullie tot nu toe al gedaan hebben, dat belooft nog wat voor de komende 3 weken ;) enjoy en keep us posted!!