Paddentrek - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu Paddentrek - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Laura - WaarBenJij.nu

Paddentrek

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 April 2015 | Australië, Magnetic Island

Howdy!

Vandaag 2 mermaids gespot op het strand!Oh nee wacht, een walvis en een potvis, zeer vriendelijke wezens, bijzonder!Eentje zag wat wit...

Verder vrienden gemaakt met een 70 jarige casanova. Kennis van familie etc. etc. jeweetzelluf hoe. Hij bood aan om ons mee te nemen met zijn jetski morgen, omdat uiteindelijk vrijdag de tour vol zit en afhankelijk van het weer, als de zee te wild is wordt het niet aangeraden met de jetski op pad te gaan. Nu willen we vrijdag met de paarden gaan zwemmen.

Nog even geshopt aan de boulevard, nieuwe bikini's gescoord. Ja 3 bikini's voor nog maar 2 dagen op het eiland is te weinig, ken echt nie.

We zijn net terug van een paddenrace, hilarisch! Sheryn en ik mochten tegen elkaar.
Niemand bood op Sheryn, kassian (dit betekent zielig voor degene die net als mij geen woord Indisch kennen behalve nasi en rendang.
Nee de paddenrace was grappig, er werden 9 padden gebruikt en daar kon je op bieden. Dan worden ze in een cirkel losgelaten en wie het eerst over de streep is heeft gewonnen. Leuk.

Morgenvroeg telefoontje afwachten of we de zee op kunnen met de jetski, wordt vervolgd!

Dikke kus

• 08 April 2015 - 18:57